[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
خبر
بالاخره اگهی شد …
تحلیل خبر
بتا سهم06:45:14 بلوک شاراک توسط وبانک اگهی شد و 49% این شرکت در قیمت های 8200 تومان به فروش میرسد وبانک بااین فروش دارایی به ازای ر سهم 1150 تومان سود شناسایی میکند و عجیب است و ازهمین روست که صف شده ولی یک نکته در نظر بگیرید این بلوک ان بار فروش نمیرود و در بار دوم نقد و اقساط اگهی می شود و فروخته خواهد شد . به نظر اتفاق مهمی برای این سهم است و توجه بازار را به خود جلب میکند وبانک اگر به هر دلیلی در این قیمت ها عرضه شد با دید نوسان خوب است .
ولی احساس میکنیم بیش از همه این خبر برای شتران خوب شود که یک دارایی خوب را به خود اضافه میکند و میتواند جالب توجه باشد .
23 مرداد ۱۴۰۱
[/ihc-hide-content]


