[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
خبر
از فولاد با این …
تحلیل خبر
بتا سهم06:44:57 نمیدانیم دیگر قرار است چه رخ بدهد و چه گزارشی منتشر بشود فولاد در گزارش 12ماهه تلفیقی به سود 3698 ریالی رسیده است !!
در سود اصلی این عدد 2868 ریال بوده است و شنیده می شود 1300 تا 1500 ریال بحث تقسیم سود است فعلا که نماد بسته است و فردا مجمع دارد ولی حتی اگر بازهم شود و این نرخ ها باشد به نظر منطقی است
در این گروه کاوه ارفع فخوز فسپا و برخی دیگر میتوانند بیشتر مورد توجه بازار باشند
10 مرداد ۱۴۰۱
[/ihc-hide-content]


