[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
خبر
بین سیمانی ها هم …
تحلیل خبر
بتا سهم06:51:50 از سیمانی ها گزارش های خوبی میبینیم این گروه قابلیت های خوبی دارد از سابیک بگیر تا خود سفارس و حتی ساوه .سکرما هم خوب است و میتوان او را زیر نظر داشت در سشرق هم عملیاتی و هم غیر عملیاتی جالب شده است به نظر سشرق هم گزینه قابل بررسی است سشرق روند صعودی در 3ماهه اخیر داشته
فروش سهم در فروردین 534 میلیارد ریال بوده است و اردیبهشت 626 میلیارد ریال و خرداد 643 میلیارد ریال بوده است
در تیر به 728 میلیارد ریال رسیده و 10 ماهه 5967 میلیارد ریال است و مدت مشابه قبل 4658 میلیارد ریال است
در این گروه سپاها اصلا خوبی کرد و سفانو و سخوز هم میان مدتی جالب هستند
خودس سفارس بیچاره هم گوشه ای افتاده و شرایط بدی ندارد
5 مرداد ۱۴۰۱
[/ihc-hide-content]


