[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
خبر
فولادی ها قابلیت این که …
تحلیل خبر
بتا سهم06:49:04 فخوز که جذاب نبود و دیروز هم در بورس کالا با این که می فروشد ولی 8% افت نرخ نسبت به قبل را داشت در این گروه ارفع چند گزارش پی در پی است که جالب ظاهر شده است ارفع تیرو خرداد خوبی را داشت
سهمی که در اردیبهشت به عدد 10231 میلیارد ریالی و خرداد 14069 میلیارد ریال و تیر 10943 میلیارد ریال رسید ونرخ داخلی ۱۴۴,۰۹۸,۴۰۸ و صادرات نداشته است
شرکت در پیش بینی عملکرد سالیانه خود در نظر دارد به مقدار ۵۰.۰۰۰ تن از آهن اسفنجی تولید شده خود را به فروش برساند. دلیل عدم فروش شمش صادراتی، نبود صرفه اقتصادی با نرخ فعلی حاکم در بازار جهانی می باشد. علت کاهش مقدار تولید شمش و آهن اسفنجی، قطعی برق و شروع پروژه افزایش ظرفیت واحد فولادسازی از ۸۰۰ تن به یک میلیون تن در سال می باشد.
4 ماهه 40758 میلیارد ریال فروش داشت
مدت مشابه سال قبل 30814 میلیارد ریال فروش داشت
کاوه هم میتواند بهتر باشد
حتی فولاژ هم بد نیست فولاژ در فروردین با فروش ۱۰۷۶۷ میلیارد ریالی و اردیبهشت 10793 میلیارد ریال مواجه بوده وخردا دبه 11456 میلیارد ریال و تیر 10940 میلیارد ریال رسیده است و 4 ماهه 43949 میلیارد ریال بوده و نسبت به مدت مشابه قبل 29613 میلیارد ریال بوده است .
شک نداریم این ماه فولاد هم خوب است ولی بازار به او نگاه نمیکند . در بین اعضای گروه معتقدیم فولاد ارفع کاوه فنورد بهتر ظاهر شدند
4 مرداد ۱۴۰۱
[/ihc-hide-content]


