[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
خبر
بین سیمانی ها هم …
تحلیل خبر
بتا سهم06:47:15 گزارش 3 ماهه ها را هم که بررسی کردیم و حالا با امدن ماهانه ها باید یک باردیگر مرور شود مثلا سصوفی نشان میدهد میتواند گزارش خوب خود را ترکرا کند سصوفی فروش خوبی در خرداد و تیر داشت
سهم در فروردین به فروش 796 میلیارد ریالی رسیده بود و اردیبهشت 1030 میلیارد ریال شده و خرداد 1257 میلیارد ریال بود و تیر باکمی افت نسبت به خرداد 1099 میلیارد ریال بوده است
4 ماهه 4184 میلیارد ریال شد و مدت مشابه قبل 2336 میلیارد ریال بود
در دوره ۱ ماهه منتهی به ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ در محصول سیمان داخلی مقدار ۱۴۶.۹۶۸تن به مبلغ ۱.۰۸۴.۷۵۱ میلیون ریال در بورس کالا به فروش رفته است.
یا سکرما که دیروز گفتیم و یا سفانو بد نیست مورد توجه باشد سفانو در فروردین بد نبود و 634 میلیارد ریال فروش داشته است در اردیبهشت 601 میلیارد ریال و خرداد 555 میلیارد ریال فروش داشت
در تیر این عدد با رشد 706 میلیارد ریال شده و رشد داشته است
4 ماهه 2498 میلیارد ریال شده و مدت مشابه قبل 1161 میلیارد ریال بود
یکی دیگر از شرکت هایی که از دید ما کم ریسک امده است سابیک است سابیک در فروردین 1052 میلیارد ریال و اردیبهشت 1333 میلیارد ریال و خرداد 1430 میلیارد ریال و تیر 1834 میلیارد ریال فروش داشته 4 ماهه این عدد 5651 میلیارد ریال بود این عدد مدت مشابه 3688 میلیاردریال بود. سابیک در 3ماهه 532 ریال سود محقق کرده است و 1889 میلیارد ریال سود عملیاتی و 1574 میلیارد ریال سود خالص دارد
4 مرداد ۱۴۰۱
[/ihc-hide-content]


