[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
خبر
پالایشی ها در بازار امروز …
تحلیل خبر
بتا سهم06:56:48 بازار به طور کلی بد بین شده البته کرک پالایشی ها کمی افت کرده و شاید حتی نصف سود های 3 ماهه اول ساخته شود ولی دقت کنید که مثلا در گازوئیل این افت جدی نبوده یا بنزین بالانبوده ولی نفتا بیش از اندازه بوده است . باز فرض کنید در 3 ماهه دوم نیمی از 3 ماهه اول و در 3 ماهه سوم اصلا صفر و 3 ماهه چهارم دوباره نیمی از 3 ماهه اول سود داشته باشد یعنی بدترین رویداد ممکن . در این حالت مثلا باز شبندر 1500 و 1600 ریال سود دارد و باز هم این قمیت ها کمی عجیب است . به نظر قیمت ها نباید ازاین میزان کمتر باشند و باید کمی صبر کرد تکلیف نفت روشن تر شود ولی دقت کنید که نیما هم مسیر صعودی دارد . فعلا در پالایشی ها نه خرید و نه فروش توصیه می شود
3 مرداد ۱۴۰۱
[/ihc-hide-content]


