[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
خبر
بین فولادی ها ازاین …
تحلیل خبر
بتا سهم06:49:50 به نظر بازگشایی فولاد و کاوه دراین نرخ ها و قیمت هایی که متوقف شدند و این گزارش ها را دادند بد نیست و هردو قابلیت رشد دوباره و بازدهی خوب را دارند
کاوه یکی از خاص ترینهای گزارش 3ماهه اخیر بود که اگر ادامه داشته باشدکاوه یکی از ارزان ترین ها می شود کاوه رشد ۴۰درصدی سود را نسبت به مدت مشابه دارد و در ۳ماهه به سود۳۱۵ ریالی رسیده است و در سود عملیاتی ۱۳۳۰۰ میلیارد ریال و سود خالص ۱۰۰۷۶ میلیارد ریال بوده است .
و اما خود فولاد که مجمع به تعویق افتاد و شایعه 1500 ریال تقسیم سود را دارد با این گزارش ولی انصافا زیر 12000 ریال نباید به مجمع برود فولاد در گزارش ۳ماهه به سود ۷۰۶ ریالی رسیده است که سود غیرعملیاتی در آن لحاظ نشده است . اعداد سود و فروش واقعا عجیب است روزی بودجه کشور انقدر بوده
سهم 217237 میلیارد ریال سود عملیاتی و 206909میلیارد ریال سود خالص دارد
اگر با فرض تحقق سود سرمایه گذاری ها به اندازه سال قبل را در نظر بگیریم در واقع فولاد ۸۵۰ ریال در ۳ماهه محقق کرده است
همچنان معتقدیم فولاد ارزان ترین و کم ریسک ترین سهم بازار است کاوه و فنورد را هم باید زیر نظر داشت و بد نیستند .
2 مرداد ۱۴۰۱
[/ihc-hide-content]


