[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
خبر
سیمانی ها در بازار …
تحلیل خبر
بتا سهم06:48:41 برخی گزارش های سیمانی رسیده است که در ماهانه مثلا سخاش خوب بود و بد نبود
سغرب هم مورد توجه است سهم دیروز ماهانه داد سغرب در فروردین 601 و اردیبهشت 438 میلیارد ریال و خرداد 437 میلیارد ریال و تیر 628 میلیارد ریال فروش داشته است و 4ماهه به 2106 میلیارد ریال رسیده است مدت مشابه قبل این عدد 1068 میلیارد ریال بود .
گزارش 3ماهه هم بد نیست در 3ماهه به سود 1198 ریالی رسیده و نزدیک به 50% بیشتراز مدت مشابه قبل است سهم البته با کمک سود غیرعملیاتی به این سود رسیده و 443 میلیارد ریال سود عملیاتی و 598 میلیارد ریال سود خالص دارد به نظر یکی از سهم های خوب است
در سکرما نیز وضعیت خوب است . شرایط بد نیست سکرما در 6ماهه 1546 ریال سود محقق کرده است رشد خوبی نسبت به مدت مشابه دارد و در غیرعملیاتی هم موفق بوده
سهم در 3ماهه 255 میلیارد ریال سود عملیاتی ، 701 میلیارد ریال سود غیرعملیاتی و در مجموع 960 میلیارد ریال سود خالص دارد
در 6ماهه سود عملیاتی 768 ،سود غیرعملیاتی 1601 و سود خالص 2319 میلیارد ریال بود شاید پی به ای کمی بالاتری داشته باشد ولی واقعا گزینه خوب و مطمئنی است
سکرما، ،سغرب ، ، گزینه های خوبی هستند و میتوانند جالب باشند
سابیک یکی از گزینه های خوب و مورد توجه بازار است سابیک در 3ماهه 532 ریال سود محقق کرده است و 1889 میلیارد ریال سود عملیاتی و 1574 میلیارد ریال سود خالص دارد
2 مرداد ۱۴۰۱
[/ihc-hide-content]


