[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
خبر
بازهم این پالایشی ها هستند که …
تحلیل خبر
بتا سهم06:55:02به نظر به 3 دلیل پالایشی ها میتوانند کمی بیشتر موتور محرک بازار شوند یکی نفت است که به 107 رسیده یکی دیگر گزارش های خاص این گروه است که شتران را دیدیم و دیگری مجامع نسبتا موفق که دیروز در شاوان حداکثر سود تقسیم شد . در این گروه امروز هم اکثر مجامع برگزار می شود و هفته بعد بازگشایی را داریم
شتران دیروز توفان کرد شتران در 3ماهه به سود 599 ریالی رسیده است و رشد 296% را در سود نسبت به مدت مشابه دارد
شتران در 3 ماهه ۱۱۵,۵۳۸,۱۱۶ میلیون ریال سود عملیاتی و ۱۰۱,۷۷۱,۲۸۸ میلیون ریال سود خالص دارد . فرض کنیم 1500 ریال سود هم داشته باشد و در مجمع نیز 500 ریال تقسیم کند یعنی پی به ای زیر 3 است !
شاوان هم در مجمع تقسیم سود خوبی داشت و امروز باز می شود سهم در قیمت های 2600 2700 هم باز شود به نظر به زودی به سمت 35000 ریال حرکت میکند .
برای بقیه هم باید گزارش ها برسد و ببینیم چه میکنند .
29 تیر۱۴۰۱
[/ihc-hide-content]


