[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
خبر
با این شرایط دوگانه پالایشی ها …
تحلیل خبر
بتا سهم06:53:47 تازه داشت خبرهای خوب میرسید که نفت سر به سجده گذاشت و زیر 100 رسید . گزارش خوب و یا بهتر بگوییم بسیار خوب شاوان باعث شده تا امیدواری ها به گزارش سایر اعضای گروه نیز بیشتر شود که صد البته طبق شنیده ها بقیه نیز بسیار خوب گزارش میدهند شبندر 760 ریالی و بقیه نیز شرایط بسیار خوبی را دارند برخی از سود 550 ریالی شپنا در 3 ماهه صحبت میکنند که عدد بالایی است و یا در شتران 400 ریال سود رد 3 ماهه محقق کرده و این هم عدد خوبی است
به هر حال فعلا شاوان می تازد شرکت در گزارش 3 ماهه خود موفق به شناسایی 203 تومان سود به ازای هر سهم شده است. با در نظر گرفتن تقسیم سود حتی 50% در مجمع و رسیدن به 7000 ریال سود پی به ای سهم حوالی 3و4 است . در شبندرو باقی هم وضعیت همین است . ریسک این گروه حالا افت نفت است از دید ما نفت کمی دیگر کم می شود و حوالی 90 متوقف می شود که بازهم عدد خوبی است و با رشد نیما این گروه نیز رشد میکند .
22 تیر۱۴۰۱
[/ihc-hide-content]


