[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
خبر
از فاسمین و فملی به این …
تحلیل خبر
بتا سهم06:41:24 سهم از نظر نموداری شرایط بدی را ندارد و به نظر 1800 تومان و منفی امروز برای خرید بد نییست حتی اگر 200 تومان در مجمع تقسیم شود به نظر قیمت های فعلی فاسمین قیمت های خوبی است . فملی هم در گزارش ۱۲ماهه حسابرسی شده تلفیقی به سود ۱۲۶۲ ریالی رسیده است و در سود اصلی این عدد ۱۲۵۲ ریال بوده است سهم با فرض تقسیم سود 800 ریالی و با در نظر گرفتن 5500 ریالی بودن کف قیمت سهم میتواند در این نقاط و قبل و مجمع مورد توجه باشد ولی در هر صورت بازار روی سهم نیست فعلا
20 تیر۱۴۰۱
[/ihc-hide-content]


