[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
خبر
از پتروشیمی ها میتوان …
تحلیل خبر
بتا سهم06:42:49 باید صبر کرد گزارش 3 ماهه این گروه برسد ولی فکر میکنیم شپدیس و شیراز هردو گزارش دهی خوبی دارند و قیمت در مقابل سود منطقی است شیراز یک افزایش سرمایه سنگین 300% را گویا میخواهد بدهد . در این گروه نوری شغدیر بوعلی هم جالب هستند مجمع زاگرس هم خبرهای خوبی از نرخ گاز و یوتیلیتی ها داد ولی فعلا سراغ متانولی ها نباید رفت . شاید زاگرس 12200 تومانی از نظر نموداری جای بدی نباشد .
در این گروه فعلا باید منتظر 3 ماهه ها بود ولی بوعلی و پارس و شپدیس و شیراز را بیشتر زیر نظر بگیرید
20 تیر۱۴۰۱
[/ihc-hide-content]


