[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
خبر
از بین پتروشیمی ها به …
تحلیل خبر
بتا سهم06:45:10 منتظر گزارش های 3 ماهه در این گروه هستیم ولی در کل بوعلی نوری پارس و مارون به واسطه تقسیم سود و شرایط سهم های کم ریسکی هستند . در مارون شایعه 1700 تقسیم سود به گوش میرسد . در جم هم شایعه تقسیم سود بالا و سود 700 تومانی برای سال 1401 شنیده می شود
بازگشایی شیراز و کرماشا را نیز داریم که توصیه مییشود کمی صبر کنیم گزارش 3 ماهه در اید و بعد سراغ انها برویم ولی شیراز را زیر نظر بگیرید
در کل روی این گروه بعد گزارش های 3 ماهه تصمیم بگیریم بهتر است
18 تیر۱۴۰۱
[/ihc-hide-content]


