[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
خبر
در فملی و فاسمین هردو …
تحلیل خبر
بتا سهم06:43:08 قیمت ها برگشت و کمی هردو امیدوار تر شدند معتقدیم هم فملی و به خصوص فاسمین در این قمیت ها می ارزد ریسک کرده و سوار شویم اگر اهل ریسک هستید توصیه ما بیشتر فاسمین در قمیت های 1800 و این حوالی است سهمی که شنیده می شود بالای 100 تومان سود 3 ماهه محقق کرده و 400 سود خالص دارد 200 تومان هم اگر در مجمع تصویب کند در بدترین شرایط پی به ای 4 است . هم فملی هم فاسمین هردو شرایط خوبی دارند
18 تیر۱۴۰۱
[/ihc-hide-content]


