[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
خبر
از شبهرن و شسپا هم …
تحلیل خبر
بتا سهم06:47:03شبهرن دیروز مجمع بود و این سهم نیز بد نیست در قیمت های 1200 1250 تومان ولی واقعا فضای خاصی را دارد و کند است در این دست سهم ها شسپا را فکر میکنیم بهتر عمل میکند سهم 350 ریال تقسیم سود را نیز دارد و با دید رفتن به مجمع بد نیست در مورد شسپا یک طرح و توسعه نیز دارد پروژه ساخت مخازن 35.000 متر مکعبی و پایانه صادراتی این شرکت در زمینی به مساحت تقریبی دو هکتار واقع در اسکله شهید رجایی بندرعباس(مجتمع بندری خلیج فارس)، با اهداف استراتژیک و به منظور افزایش توان ذخیره سازی محصول، افزایش قدرت انعطاف پذیری، رقابت و سرعت تحویل کالا و کاهش هزینه های انبارداری، از اردیبهشت ماه سال 1398 آغاز گردید و اکنون با استفاده حداکثری از توان مهندسان داخلی، نیروی انسانی بومی و تجهیزات تولید کشور، جمعا به مبلغ 1.850 میلیارد ریال تکمیل شده و آماده بهره برداری می باشد. با دید میان مدت شسپا شرایط بهتری داشته و میتواند مورد توجه باشد .
12 تیر۱۴۰۱
[/ihc-hide-content]


