[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
خبر
های وب و اسیاتک با این …
تحلیل خبر
بتا سهم06:33:56 زمزمه گران شدن تعرفه اینترنت باعث شده تا شرایط کمی تغییر کند ولی دراین گروه به طور کلی های وب و اسیاتک هستند و مورد توجه بازار اند در های وب واقعا گزارش ها خوب و درامد بالای 200 است های وب 200 میلیاردی باقی ماند و خرداد هم 2109 میلیارد ریال فروش زد و 2 ماهه به 6200 میلیارد ریال رسیده است که کل سال قبل 26233 میلیارد ریال است
سود سازی خوب و افزایش سرمایه و کمی صبر برای هاب وب میتواند جالب باشد
امروز منفی اسیاتک هم بد نیست سهم گزارش خوبی داشت در فروردین با درامد 831 میلیارد ریالی آغاز گر سال مالی خود بوده و اردیبهشت به 951 میلیارد ریال رسید و خرداد 1042 میلیارد ریال بود
3 ماهه 2826 میلیارد ریال فروش داشته است
کل سال قبل شرکت 8312 میلیارد ریال بود به نظر هردو جز گزینه های خوب و قابل توجه بازار هستند .
8 تیر۱۴۰۱
[/ihc-hide-content]


