[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
خبر
از پتروشیمی ها میتوان به …
تحلیل خبر
بتا سهم06:37:14در بازار گزارش پتروشیمی ها هم میتواند مورد توجه باشد که مثلا در ماهانه برخی از انها فضای بسیار خوبی را داریم . شاراک بد نیست شرکت پتروشیمی شازند در خرداد ماه به درآمد فروش 25,760,526 میلیون ریالی دست یافته که نسبت به ماه قبل 30% رشد و نسبت به میانگین سه ماه گذشته رشد 26% نشان می دهد جمع مبلغ فروش شاراک در دوره 3 ماهه به 35,702,257 میلیون ریال رسیده است که تغییر34.7% نسبت به دوره مشابه سال گذشته نشان می دهد شاراک در این ماه 10851 تن پلی پروپیلن را به فروش (داخلی) رساند که تغییر 21.73% نسبت به ماه گذشته رشد نشان می دهد همچنین نرخ فروش این محصول نسبت به ماه قبل حدود 4% کاهش داشته است.
شگویا هم بد نبود شگویا فروردین به 1874 میلیارد تومان رسیده است و اردیبهشت 1777 میلیارد تومان بود و در خرداد به 1961 میلیارد تومان رسیده و 3ماهه 5613 میلیارد بوده است . 3ماهه قبل 4235 میلیارد تومان بوده است
ولی معتقدیم بوعلی هم با خبر افزایش سرمایه و هم با گزارش ماهانه یکی از بهترین ها بود افزایش سرمایه جالب توجه از تجدید برای سهم رخ میدهد و در سوی دیگر گزارش خوبی هم در فروش داشت و 3 ماهه خوبی می زند در فروردین به عدد 16115 میلیارد ریالی رسیده است و نرخ فروش صادراتی ۲۲۱,۱۱۶,۰۶۹ ریال بود
در اردیبهشت به 47406 میلیارد ریال رسیده و خرداد 43238 میلیارد ریال بود 3ماهه 106476 میلیارد ریال فروش داشت
مدت مشابه قبل 44319 میلیارد ریال بود
به نظر با دید میان مدت هر 3 سهم خوب هستند ولی بوعلی را بیشتر از بقیه باید زیر نطر گرفت
5 تیر۱۴۰۱
[/ihc-hide-content]


