[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
خبر
در سیمانی ها سابیک از …
تحلیل خبر
بتا سهم06:22:57در بازار به نظر سیمانی ها امروز در بورس کالا حجم خوبی را خواهند داشت سابیک را باید زیر نظر گرفت سابیک در فروردین 1052 میلیارد ریال و اردیبهشت 1333 میلیارد ریال و خرداد 1430 میلیارد ریال فروش داشته 3 ماهه این عدد 3817 میلیارد ریال بود این عدد مدت مشابه 2938 میلیاردریال بود صحبت از 3 ماهه 700 ریال و سود 3000 ریالی در سهم است که هم برای سفارس و هم بازار خبرخوبی است و قیمت هم بد نیست .
در این گروه سفانو سخوز سپاها در منفی ها مورد توجه هستند و سفارس هم شرایط خوبی را دارد
5 تیر۱۴۰۱
[/ihc-hide-content]


