[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
خبر
در فاسمین و کروی هردو …
تحلیل خبر
بتا سهم06:40:46 گزارش فاسمین روی کدال رفت و سهم با گزارش خوبی در 12ماهه مواجه بوده است فاسمین در گزارش ۱۲ماهه به سود ۳۸۹۹ ریالی رسیده است و این عدد تا 4000 ریال هم می رود و این یعنی قیمت خوبی را دارد و قابلیت رشد تا 3000 تومان برای فاسمین سخت نیست در سوی دیگر هم فاسمین هم کروی هم هردو قابلیت های بنیادی و نوسانی خوبی داشته و این دو در مسیر درستی حرکت میکنند .
کروی تلفیقی بالای 7000 ریال است و این یعنی این سهم نیز قابلیت های خوبی خواهد داشت ولی در کل فاسمین را بهتر میبنیم
30 خرداد ۱۴۰۱
[/ihc-hide-content]


