[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
خبر
بازهم هلدینگ ها وسرمایه گذاری ها …
تحلیل خبر
بتا سهم06:59:19 در بازار انصافا شستا با این ارزش بازار مفت است ولی کسی توجه نمیکند . در سوی دیگر وصندوق و وبانک هم گزارش های خیلی خوبی دادند در وصندوق با سرمایه قدیم 3529 و با سرمایه جدید به سود 2337 ریالی رسیده است
وبانک هم خوب بود در 12ماهه به سود 2084 ریالی رسیده است
تازه سود این شرکت ها بازهم دستخوش تغییرو افزایش می شود در این گروه وغدیر هم شرایط خوبی را دارد میتواند بازهم در منفی مورد توجه بازار باشد .
در این گروه وسپهر هم شرایط خوبی رادارد فکر میکنیم قابلیت یک رشد ارام را در وسپهر شاهد باشیم
ونفت یکی از خاص ترین هاست و شرایط خاصی هم دارد ونفت در 12ماهه به سود 537 ریالی رسیده است و 2687 میلیارد ریال سود خالص دارد
سمگا هم جالب عمل کرده است سمگا در گزارش 12ماهه به سود 1100 ریالی رسیده است
دیروز مجمع ومهان بود 66 تقسیم کرد و به سمت افزایش سرمایه می رود بازگشایی سهم در قیمت منقی باشد جذاب می شود
در نهایت وتوشه هم شرایط خاص و خوبی را داشته و او هم گزارش بدی نزد وتوشه در 12 ماهه به سود 868 ریالی رسیده است
29 خرداد ۱۴۰۱
[/ihc-hide-content]


