[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
خبر
بازی گروه فولاد در …
تحلیل خبر
بتا سهم06:58:14 در مورد این گروه گزارش های خاصی رسیده است ذوب قبلا هم گزارش داده بود و چنگی به دل نمی زد و هنوز هم نمی زند
یکی از گزارش ها فخوز بود فولاد خوزستان در عملکرد 12 ماهه توانسته است به ازای هر سهم 109 تومان محقق کند. سهم در سه فصل ابتدایی به ترتیب 31 ، 24 و 33 تومان به ازای هر سهم محقق کرده بود و در فصل چهارم هم توانسته است در یک عملکرد نه چندان جذاب 21 تومان به ازای هر سهم گزارش کند. در سال مالی 99 حاشیه سود فخوز برابر 40% بوده که در سال 1400 حاشیه سود به 34% رسیده است. در فصل چهارم هم حاشیه سود برابر 22% است. خرید آهن اسفنجی، افزایش هزینه انرژی و سایر هزینه ها از قبیل هزینه مالی و عمومی سود سهم در فصل چهارم را کاهشی کرده است. ازدید ما نمیگوییم سهم نمی ارزد ولی انقدر جذاب هم نیست با این حال زیر 5500 ریال سهم فروش غیرمنطقی است ولی ممکن است با این گزارش رشد هم نکند و درجا بزند
فنورد را هم واقعا باید زیثر نظر گرفت سهم خوبی است و شرایط خوبی هم دارد با دید رفتن به مجمع و افزایش سرمایه هم بد نیست
کویر چند روزی خوب بود ولی این سهم نیزخیلی خاص عمل نکرده است کویر در 12ماهه تلفیقی 570 و در سود اصلی 569 ریال محقق کرده است
کویر یک افرزایش سرمایه را نیز دارد . پیشنهادافزایش سرمایه از مبلغ 24,840,000 ریال به مبلغ 37,260,000 ریال از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالي شرکت، جلوگيري از خروج منابع بوده قیمت سهم بد نیست ولی خیلی هم خاص نیست
در این گروه انصافا فولاد هم گزارش بدهد جذابیت های سهم مشخص می شود
29 خرداد ۱۴۰۱
[/ihc-hide-content]


