[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
خبر
فولادی ها را از …
تحلیل خبر
بتا سهم06:55:39 در مورد گزارش فولاد طبق برخی شنیده ها 2670 ریال فعلا روی کدال می رود و تقسیم سود زیرمجموعه ها بازهم سود را اضافه میکند در مورد این گروه فولاد ارزان ترین سهم بازار است و هرمز بعد از مجمع میتواند جذاب شود
حتی خود فولاژ هم بد نبود فولاژ در12ماهه 1217 ریال سود محقق کرده است
در 3 ماهه سهم 6194 میلیارد ریال سود عملیاتی و 5165 میلیارد ریال سود خالص دارد .
در 6 ماهه 14178 میلیارد ریال سود عملیاتی و 11781 میلیارد ریال سود خالص داشت
9ماهه سود عملیاتی 22689 و سود خالص 19995 میلیارد ریال است
در 12ماهه سود عملیاتی به 29569 و سود خالص 29206 میلیارد ریال است به نظر با دید کمی صبر در کل ای گروه خوب است ولی کمی ریسک قطعی برق را دارد فسبزوا طبق معمول روال اولین شرکت است و این نشان دهنده ریسک بالای این گروه است
28 خرداد ۱۴۰۱
[/ihc-hide-content]


