[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
خبر
در بسویچ خبر…
تحلیل خبر
بتا سهم06:40:30 دراین گروه یک بار نوشتیم که مثلا ونیرو خوب است و یا بنیرو و به خصوص بترانس در این قیمت ها و حالا بسویچ هم با اخذ مجوز افزایش سرمایه جالب می شود بسویچ در فروردین با فروش 448 میلیارد ریالی مواجه بوده است و اردیبهشت 873 میلیارد ریال شده است و 2ماهه 1321 میلیارد ریال فروش داشت مدت مشابه سال قبل 970 میلیارد ریال بوده است
12ماهه سود هرسهم 1920 ریال بوده و رشد خوبی داشته است 3558 میلیارد ریال سود عملیاتی و 3839 میلیارد ریال سود خالص داشته است و در اخرین موضوع نیز افزایش سرمایه اش مورد تایید قرار گرفت و این نشان میدهد میتواند جای کار بهتری را در بازار داشته باشد
22 خرداد ۱۴۰۱
[/ihc-hide-content]


