[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
خبر
از پالایشیها هم میتوان …
تحلیل خبر
بتا سهم06:50:15 گفته می شود نرخ ها اعلام شده و این هفته هفته خوبی برای این گروه می شود نفت هم 121 دلاری شده و اسپرد ها دوباره مسیر صعودی دارند به نظر با دید یک گروه خوب و با گزارش 3 ماهه های خوب میتوانند جالب باشند و فکر میکنیم شبندر و شتران و شبریز هر 3 گزینه های خوب تحلیلی و قیمتی بازار باشند در شبندر در 12ماهه به سود 1278 ریالی رسیده و در توضیحات خود گفته است و احتمالا این عدد 1460 و 1500 ریال هم بشود . شتران و شبریز هم جالب می شوند . گفته می شود با ادامه روند نفت سود 3 ماهه شبندر بیشتر ز 650 ریال می شود .
16 خرداد ۱۴۰۱
[/ihc-hide-content]


