[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
خبر
از بین فولادی ها هم …
تحلیل خبر
بتا سهم06:48:10گزارش هرمز نشانمیدهد مشکل حاشیه سود در این گروه خوب پیش نمی رود و انتظار ازاین شرکت بالاتر بود فولاد هرمزگان جنوب در عملکرد 12 ماهه توانسته است به ازای هر سهم 321 تومان محقق کند. سهم در سه فصل ابتدایی به ترتیب 66 ، 100 و 84 تومان به ازای هر سهم محقق کرده بود و در فصل چهارم هم توانسته است 70 تومان به ازای هر سهم گزارش کند. در سال مالی 99 و 1400 حاشیه سود هرمز برابر 43% بوده است. در فصل چهارم هم حاشیه سود برابر 32% است. این که سهم همین حالا هم پی به ای زیر 5 دادر خوب است ولی انتظار بازار بیشتر بود
فخوز هم شرایط بدی را در این قیمت ها ندارد و میتواند جالب باشد رشد سود زیر مجموعه ها در فخوز بالاست صنعتي و معدني توسعه فراگير سناباد در 12ماهه به سود 15877 میلیارد ریالی رسیده استاین خبرخوبی برای سهم است
فغدیر هم کمی منفی شده ولی مورد توجه است به یکی از زیرمجموعه های فغدیر یعنی توسعه گل گهر دقت کنید متوجه مووع می شوید شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر از زیر مجموعه های کگل و برخی شرکت های دیگر در 12ماهه به سود خالص 71501 میلیاردریالی رسیده است به نظر هم خبرخوبی برای کگل و هم فغدیر است کمی دل دل کند و اصلاح کند باردیگر روند بهتری میگیرد
در نهایت فولاد خوب بود . و خبرهای خوبی از افزایش سرمایه بگیر تا سود زیرمجموعه ها میرسد از سوی دیگر افزایش سرمایه 81 درصدی فولاد از محل سود انباشته مورد تایید حسابرس قرار گرفت. همه از ریسک های فولاد می گویند از قطعی برق و … ولی با این گزارش سنگ آهنی ها و زیر مجموعه ا معتقدیم ای قیمت ها با این خبرها میارزد
16 خرداد ۱۴۰۱
[/ihc-hide-content]


