[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
خبر
در های وب و اسیاتک هم …
تحلیل خبر
بتا سهم06:41:21 های وب خبرافزایش سرمایه و این گزارش خاص توجیهی و گزارش های ماهانه را دارد و میتواند جالب باشد به نظر با دید یک سهم نوسانی با ریسک کمتر بین این دو فعلا های وب را بهتر میبنیم ولی اهل ریسک هستید اسیاتک هم بد نیست منتهی احساس میکنیم روی مارکت 3500 میلیارد تومان شرکت به بعد حرکت سهم کمی کند می شود
16 خرداد ۱۴۰۱
[/ihc-hide-content]


