[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
خبر
خبرهای خودرویی ها را …
تحلیل خبر
بتا سهم07:00:57 شنیده می شود تغییرات در وزارت صمت ممکن است بر بلوک بازی و این اتفاقات موثر باشد ولی طبق برخی شنیده ها نامه ای سفت و محکم از سوی رئیس سازمان بورس به وزیر صمت برای شفاف سازی تحولات بلوک این خودرویی ها ارسال شده که میتواند کمک خوبی از بعد روانی به بازار کند . البته هنوز وزیر پاسخ نداده ولی اهلیت خریداران و مطرح کردن این موضوع یعنی خریدارانی هستندو میتوانند جالب باشند …
بازدهی 3 ماهه اخیر خودرو و خساپا منفی شده و این یعنی این شرکت ها نیز به حداقل قیمت خود رسیده اند . نموداری هم این موضوع را نشان میدهد با دید کمی صبر خرید نموداری منفی امروز بد نیست ولی بسیار پر چالش می شود
در این شرایط البته گزارش ماهانه انها خوب بود به خصوص در خودرو در فروردین عدد فروش 62760 میلیارد ریال بوده و 33 هزار دستگاه فروش داشته است در اردیبهشت به 90817 میلیارد ریال رسیده و 43 هزار دستگاه فروخته است . 2ماهه 153578 میلیارد ریال فروش داشت و مدت مشابه این عدد 66214 میلیارد ریال بود
در خساپا نیز وضعیت بد نبود فروشش در فروردین به فروش۲۴۰۰۹ میلیارد ریالی رسیده و اردیبهشت 38981 میلیارد ریال بود و جمعا 2 ماهه 62991 میلیارد ریال شده است
در اسفند 17 هزار دستگاه فروخته است و فروردین به فروش ۱۸۵۰۰ دستگاه رسیده است و اردیبهشت 29هزار دستگاه شده است فروش. مدت مشابه قبل 41266 میلیارد ریال بود
در سایر سهم ها خپارس را بیشتر می پسندیم و با دید نوسان خاور از سوی دیگر خدیزل هم گزارش خوبی زد خدیزل استارت فروش را زد و فروردین عددی داشت در اردیبهشت به فروش 3914 میلیارد ریالی رسید و 2 ماهه 4047 میلیارد ریال فروش زد .مدت مشابه قبل 860 میلیارد ریال بود و رشد خوبی داشته
خود خبهمن هم بااین قمیت ها و شایعه عرضه 2 محصول در بورس کالا جالب می شود
8 خرداد ۱۴۰۱
[/ihc-hide-content]


