[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
خبر
گروه سنگ آهن از …
تحلیل خبر
بتا سهم06:50:21روزهای قبل بورس کالا مهمان محصولات سنگ آهنی بود تقریبا میتوان گفت 1% بالا ترو پایین تر نرخ همین است و منطقی است .نرخ پایه عرضههای هفتگی آهن اسفنجی؛ گندله و کنسانتره، ظاهرا بر اساس میانگین موزون نرخ معاملاتی شمش بلوم هفته قبل و بر اساس ضرایب تقریبی زیر تعیین میشود:- آهن اسفنجی معادل ۶۵٪ شمش
– گندله سنگ آهن معادل ۲۴.۵٪ شمش
– کنستانتره سنگ آهن معادل ۱۹.۵٪ شمش البته گویا فرمول کمی بیشتر به سود سنگ اهنی هاست ولی در هر صورت این برنامه است
در این گروه وامید در بازگشایی در حوالی 14000 یال اگر باز شد با دید یک سهم میان مدتی و کم ریسک خوب است
واحیا هم همینطور ولی یک بازی خاص روی ومعادن به زودی شکل میگیرد سهم بعد از افزایش سرمایه بازمی شود در حالی که به حق سود تعلق نمیگیرد سهم قاعدتا باید حوالی 570 و 580 تومان باز شود و به نظر شکار در این قیمت ها و حتی تا 6000 ریال خرید خوب یاست ومعادن را ازاین نظر زیر نظر داشته باشید .
2 خرداد ۱۴۰۱
[/ihc-hide-content]


