[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
خبر
از شوینده ها خبرمیرسد …
تحلیل خبر
بتا سهم06:45:35از شوینده ها خبرمیرسد که افزایش نرخ 40% این گروه تلویحا مورد تایید قرار گرفته است حتی همین افزایش نرخ از 25 تا40% هم با ابهاماتی مواجه است . دیروز بختیار علم بیگی رئیس انجمن صنایع شوینده و آرایش بهداشتی ادعا کرده که سازمان حمایت با افزایش ۲۵ تا ۴۰ درصدی قیمت صنایع شوینده و آرایشی بهداشتی موافقت کرده است اما هیچ کدام از این مراجع رسمی حاضر به تایید این خبر و صدور مجوز گرانی شویندهها نیستند.
به نظ ردر نهایت این موضوع تایید می شود ولی عدد 40% هم خیلی عدد قوی نیست و کمی به سود می رسند در این گروه شپاکسا شوینده و قرن شرایط خوبی دارند.
قرن را برخی خاص تر می بینند انصافا شرایط بدی نداشت در 12ماهه سهم 2746 ریال و 9ماهه 1227 ریال و 6 ماهه 668 ریال سود محقق کرده است . در 3 ماهه 462 میلیارد ریال سود عملیاتی و 110میلیارد ریال سود خالص دارد
در 6 ماهه سود عملیاتی 1692 و سود خالص 1337 میلیارد ریال است و رشد خوبی داشته است
در9ماهه سود عملیاتی 2294 میلیارد ریال و سود خالص 1226 میلیارد ریال بوده است
در 12ماهه سود عملیاتی 3203 میلیارد ریال و سود خالص با کمک سود های غیرعملیاتی 2746 میلیارد ریال بوده است .
با سرمایه جدید 1373 ریال سود داشته است
شاید اگر قصد حضور در گروه را دارید قرن گزینه خاص تری باشد
2 خرداد ۱۴۰۱
[/ihc-hide-content]


