[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
خبر
از فاسمین و کروی باید …
تحلیل خبر
بتا سهم06:52:00 در حالی که کیمیا و فزرین شرایط خوبی را از نظر نوسانی دارند در فاسمین هم اوضاع بد نیست و سود 4000 ریالی شنیده می شود ولی کروی خاص تر است و شیده می شود 7000 ریال سود تلفیقی دارد به نظر کروی را کمی بیشتر زیر نظر داشته باشید میتواند برای بازار جالب باشد .
27 اردیبهشت ۱۴۰۱
[/ihc-hide-content]


