[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
خبر
از سیمانی ها هم …
تحلیل خبر
بتا سهم06:50:36 گروه سیمان هم فضای خوبی را گرفته است گزارش های گروه یکی پس از دیگری می اید و مجامع نیز با حداکثر تقسیم سود برگزار می شود و از همین روست که توصیه ما روی دو سهم سفارس و سیتا ازاین نظر بالاست به خصوص سفارس که خبرهای خوبی از سابیک دارد
برخی روی سبقار صحبت میکنند و معتقدند یک باردیگر مسیر خوبی را طی میکند ولی باید کمی مراقب سهم بود در کل در این گروه سفانو واقعا شرایط خوبی را دارد و باید زیر نظر باشد
سخوز هم دیروز عالی بود هر چند قمیت هم خوب رشد کرده است ولی در کل سیمان خوزستان در عملکرد 12 ماهه توانسته است به ازای هر سهم 380 تومان محقق کند. سهم در سه فصل ابتدایی به ترتیب 72 ، 72 و 146 تومان به ازای هر سهم محقق کرده بود و در فصل چهارم هم توانسته است در یک عملکرد متوسط 90 تومان به ازای هر سهم گزارش کند. به نظر سال جاری نیز سخوز بالای 4500 ریال سود را دارد
سفار را هم باید کمی بیشتر بررسی کنیم ولی در کل کمی سهم خاص و پر ریسکی است
25 اردیبهشت ۱۴۰۱
[/ihc-hide-content]


