[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
خبر
در سرمایه گذاری ها میتوان …
تحلیل خبر
بتا سهم06:40:30 در این گروه وبوعلی بد نیست ولی میتوان سهم های بهتری را هم در این گروه دید از غدیر و تاپیکو هم میشود حرف زد در این گروه وکبهمن هم خبرهای خوبی دارد وکبهمن در 12ماهه به سود 3149 ریالی رسیده است
وسپهر هم یروز بحث واگذاری ها را مطرح میکرد . در ومعادن هم با دید بلند مدت رفتن در سهم بد نیست وگرنه بحث افزایش سرمایه بیشت سهم را معطل میکند
20 اردیبهشت ۱۴۰۱
[/ihc-hide-content]


