[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
خبر
در گروه پالایش ازاین …
تحلیل خبر
بتا سهم06:45:22 نفت 113 دلار تمام کرده است و در سوی دیگر دلار نیما هم در حال افزایش است همه چیز برای یک گزارش خوب مهیاست و میتوان اغاز هم گزارش 12ماهه و هم 3 ماهه بسیار خوبی را داشت و از امروز تا اخر تیر اگر قیمت نفت افت خاصی نداشته باشد و بالای 90 دلار باقی بماند این گروه قابلیت های خوبی برای رشد سود دارد
امروز صف شبریز زدن خوب است و منطقی است و در سوی دیگر شبندر و شتران و بعد شپنا هم شرایط خوبی دارند . شاوان هم میتواند با دید میان مدت در بین این شرکت ها جالب باشد .
17 اردیبهشت ۱۴۰۱
[/ihc-hide-content]


