[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
خبر
پتروشیمی ها ازاین که …
تحلیل خبر
بتا سهم06:53:45 در بازار بهترین گزارش ها بازهم برای پتروشیمی ها بود . از شیراز بگیر تا پارس و بوعلی ! حتی شیران هم خوب بود در شیران در دی در اولین ماه سال مالی به فروش 3492 میلیارد ریالی رسیده است و بهمن به 4638 میلیارد ریال و اسفند با کمی افت 3948 میلیارد ریا ل وفروردین 5102 میلیارد ریال بوده است و 4 ماهه 17180 میلیارد ریال فروش داشته است .
بوعلی هم شرایط خوبی را با این گزارش دارد بوعلی فروش جالبی را داشت و در فروردین به عدد 16115 میلیارد ریالی رسیده است و نرخ فروش صادراتی ۲۲۱,۱۱۶,۰۶۹ ریال بود مدت مشابه قبل 6495 میلیارد ریال بود
پارس هم واقعا جذاب گزارش داد پارس در فروردین ۵۵۴۱۰ میلیارد ریال فروش داشته است و نرخ استایرن منومر ۳۵۱,۰۲۷,۸۷۶ ریال بوده است . مدت مشابه قبل ۳۲۱۱۲ میلیارد ریال بوده است. در اسفند عدد فروش به 58039 میلیارد ریالی رسیده و نرخ با رشد ۲۹۶,۰۴۱,۹۹۸ ریال بود
در بین متانولی ها شفن و شخارک بد نبودند ولی توصیخ این است که به ترتیب اولویت اول زاگرس بعد شخارک و بعد شفن باشد
گزارش شاراک هم بد نیست و باید در ادامه او را دید شاراک در فروردین با فروش 15934 میلیارد ریالی مواجه بوده است و مدت مشابه سال قبل این عدد 12467 میلیارد ریال بود
اما شاید یکی از خاص ترین گزینه ها برای شیراز بود . شیراز در فروردین 21155 میلیارد ریال فروش داشته است و نرخ فروش ۱۳۰,۳۰۱,۱۸۲ ریال بوده و 88 هزار تن صادر کرده است
واقعا تکرار این روند فروش سود خوبی را برای شیراز و بعد وغدیر و پارسان رقم میزند
11 اردیبهشت ۱۴۰۱
[/ihc-hide-content]


