[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
خبر
در هلدینگ ها ازاین …
تحلیل خبر
بتا سهم06:49:05 به زودی با اعلام سود ستاره خلیج فارس و ارزش بازار او تایپکو مورد وجه بیشتری قرار میگیرد با سود پالایشی ها پارسان و غدیر اوج میگیرند و در کل در این گروه فارس و وامید هم در کنار شستا به قیمت و منطقی و نرمال هستند . در مورد این گروه وامید برای کسانی که خدای صبرو حوصله هستند گزینه کم دردسری است
در کوچکترها وسپه نیز بد نیست وسپه در فروردین 294 میلیارد ریال سود فروش سرمایه گذاری ها داشته و ۳,۲۸۵,۸۰۴ میلیون ریال تا فروردین سود مجمع محقق کرده است به نظر وسپه سود خوب و ارزش ذاتی خوبی دارد
صبا هم میتواند خاص باشد سهم 4800 ریالی به حق تقدم سود تعلق نمیگیرد و 1500 ریال تقسیمی دارد و 800 ریال سود سال بعد که به نظر بد نیست ولی خیلی ارزان و خاص هم نیست شاید پردیس و وتوسم و وسکاب هم شبیه همین شرایط باشند .
7 اردیبهشت ۱۴۰۱
[/ihc-hide-content]


