[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
خبر
در هلدینگ ها شاید یک …
تحلیل خبر
بتا سهم06:53:21در این گروه وسپهر گزارش داد و بد نبود وسپهر در 12ماهه به سود 1093 ریالی رسیده است و 32795 میلیارد ریال سود خالص دارد
تاپیکو با شایعات و شنیده ها از سود ستاره خلیج فارس میتواند مورد توجه بیشتر بازار باشد در سوی دیگر ونیکی هم امروز گزارش میدهد و در عین حال سهم خوبی است و اگر زیر 1000 امد برای خرید منطقی است . وبانک هم ناگهان رشد کرد و صف شد زمزمه ای از فروش یک دارایی در وبانک شنیده می شود که برخی وبشهر را عامل ان میدانند ولی در هر صورت خبرخوبی برای سهم است و یک موج خوب دارد
و باز سراغ وغدیر و پارسان می رویم دیروز هم نوشتیم با شنیده ها و شایعاتی که میرسد وغدیر 3300و پارسان 6200 ریال سود را دارد و این یعنی هدف غدیر از دید ما محدوده 18000 و پارسان بالای 35000 است ولی با دید میان مدت و بیش از 6 الی ماه اتی
30 فروردین 1401
[/ihc-hide-content]


