[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
خبر
از بین دارویی ها …
تحلیل خبر
بتا سهم06:51:35دزهراوی گزارش بدی را نداده است ولی میتوانست بهتر هم باشد در این سهم در ۱۲ماهه به سود ۲۳۱ ریالی رسیده است .دزهراوی در 6 ماهه حسابرسی شده به سود 103 ریالی رسیده است و 9ماهه با رشد سود این عدد 221 ریال بود.
در سوی دیگر دجابر را بازهم میگوییم در صورت عرضه امروز بیشتر زیر نظر داشته باشید گزارش های خاص زیر مجموعه های دجابر به تنهایی برای خود سهم کافی است احساس میکنیم میتواند به اعداد خوبی برسد . حتی دکیمی هم اندکی در ددانا سهامدار است و میتواند جالب باشد
تیپیکو و شفادارو هم سهم های خوبی هستند ولی شاید دجابر شارپ تر حرکت کند .
30 فروردین 1401
[/ihc-hide-content]


