[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
خبر
ونوین را به این …
تحلیل خبر
بتا سهم06:58:51در بین بانکی ها تب وپارس بد نیست ولی سهم بازدهی خوبی را در این مدت صبر کرده شاید کمی درجا بزند ولی همچنان با توجه بع مارکت شرکت از بقیه عقب است در این گروه ونوین هم چنین شرایطی را دارد و به نظر یکی دیگر از گزینه های خاص ونوین است روی وبملت هم با دید بنیادی میتوان صحبت کرد .
27 فروردین 1401
[/ihc-hide-content]


