[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
خبر
در گروه پالایش …
تحلیل خبر
بتا سهم06:49:09 در این گروه زمزمه سود های جالبی به گوش میرسد و از سود های بالای 8000 ریالی در شبریز صحبت می شود که نشان میدهد حوزه عملیاتی این گروه بسیار خوب و خاص بوده بعد از شبریز قاعدتا از نظر بنیادی شبندر و سپس شاوان میتوانند جالب باشند از شاوان هم سود 2800 تومانی شنیده می شود . البته لیدر بازی دراین گروه روی دوش شتران و شپناست ولی از نظر بنیادی شبندر و شبریز گزینه های بهتر و خاص تری هستند . تقریبا پی به ای فعلی و تحلیلی این گروه 5 و فوروارد هم حوالی 4در می اید و این نشانه منطقی بودن قیمت هاست
فقط ایت گروه یک ریسک دارد و ان افت نفت است که گارد نزولی گرفته و فکر میکنیم افت را شاهد باشیم . خرید پالایشی بد نیست ولی سنگین نخرید چرا که تحولات انطرف مشخص نیست . شبندر پیشنهاد روشن ترو خاص تر ماست .
21 فروردین 1401
[/ihc-hide-content]


