[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
خبر
در پتروشیمی ها باید …
تحلیل خبر
بتا سهم06:47:31 آریا 30 فروردین مجمع می رود واحتمالا 9000 تقسیم میکند و 7اردیبهشت ان را پرداخت میکند . سود شرکت در سال 1401 هم به نظر حوالی 12000 ریال باشد و این به معنی این است که با پی به ای فوروارد حوالی 6و 7معامله می شود نه کم و نه زیاد است. جم گزینه خاص تری است حتی شیراز و یا شپدیس به نظر گزارش های بهتری را بدهند . ولی تقسیم سود اریا جو روانی روی پارسان و غدیر و فارس دارد . خود پارس نیز گزینه خوبی می شود . به نظر این گروه شغدی رو شگویا نوری را هم کمی زیر نظر داشته باشید .
اهل ریسک هستید شصفها با دید کمی نگهداری و شپترو با دید افزایش سرمایه بد نیست شکام هم گزارش های خوبی داشته و این سهم نیز بد نیست
21 فروردین 1401
[/ihc-hide-content]


