[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
خبر
سهم های خاص پتروشیمی را …
تحلیل خبر
بتا سهم06:51:25 شک نکنید بهترین گزارش های ماهانه را گروه پتروشیمی داشت . از زاگرس بگیر که عقب ماندگی خود را جبران کرد تا شپدیس که به نظر 3 ماهه خوبی زده است در دی این عدد 18279 میلیارد ریال شده و نرخ فروش ۱۷۹,۵۱۷,۰۲۳ ریال
بهمن به فروش 20719 میلیارد ریالی رسیده و نرخ ۱۱۲,۵۵۷,۳۷۷ ریال شده !!
اسفند با کمی رشد 27530 میلیارد ریال فروش داشت و نرخ ۱۳۷,۵۵۹,۶۰۷ ریال بود
در6 ماهه فروش به 161373 میلیارد ریال رسیده !! شپدیس به خوبی 3 ماهه اول نیست ولی گزارش بدی نمیدهد .
در بین اوره ای ها بعد از کرماشا شیراز هم واقعا عالی عمل کرده است اسفند توفانی داشت
سهمی که در دی 8218 میلیارد ریال بود و صادرات نداشت و داخل فروخته است
در بهمن هم 11060 میلیارد ریال فروش داشت 29 هزار تن با نرخ ۱۰۴,۱۱۰,۸۱۶ ریالی فروخنه است
در اسفند به فروش 34585 میلیارد ریالی رسیده و عدد خوبی بوده و نرخ فروش ۱۵۹,۰۰۰,۵۸۱ ریال است
جمع فروش 141921 میلیارد ریال است و مدت مشابه 72698 میلیارد ریال به نظر شیراز 12ماهه خوبی را خواهد داشت و بازار را غافلگیر میکند .
اما در بین سهم های خاص گزارش جم شگویا شغدیر نوری مارون 5 سهمی بودند که بسیار عالی و خوب بوده و نشان میدهد سود خوبی را نیز دارند و قیمت هم رشد میکند بین این شرکت ها جم را بهتر از بقیه می بینیم .
و سر آخر سراغ مرد بهترین گزارشها و اخبار برویم که فعلا غایب است . پارس هم بسیار عالی بود و خوش درخشید آتش بازی خوبی در فروش اسفند داشت
سهمی که در دی به فروش 25836 میلیارد ریالی رسیده است
در بهمن با فروش 38170 میلیارد ریالی جبران کرد و نرخ فروش استایرن ۲۷۵,۵۳۸,۴۳۹ ریال بود
در اسفند عدد فروش به 58039 میلیارد ریالی رسیده و نرخ با رشد ۲۹۶,۰۴۱,۹۹۸ ریال بود
12 ماهه به 449778 میلیارد ریال رسیده است و مدت مشابه قبل 260655 میلیارد ریال بود به نظر با این روند پارس و اریا رسیدن به سود 3500 تومانی در پارس بعید نیست هر چند با سرمایه جدید سهم باز می شود .
14 فروردین 1401
[/ihc-hide-content]


