[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
خبر
در بین پتروشیمی ها میتوان …
تحلیل خبر
بتا سهم07:18:31 شرکت ها می آید و گزارش ها خوب است مثلا زاگرس واقعا خوب عمل کرد زاگرس زمستان سختی را ادامه میداد ولی اسفند بهاری شد و فروش خوبی زد
سهم در دی با صادرات ۵۳,۶۶۲ تن با نرخ ۸۱,۹۴۳,۵۱۷ ریالی موجودی را افزایش داد و به امید ماه های بعد می رود در دی 5918 میلیارد ریال فروش داشته و بهمن با کمی رشد 7975 میلیارد ریال شده و حدود 80 هزار تن با نرخ ۸۴,۷۹۳,۸۱۴ ریالی فروخت
اما در اسفند با فروش 23717 میلیارد ریالی 247 هزار تن با نرخ ۹۱,۲۴۷,۶۰۳ ریالی فروخت
12ماهه به 191668 میلیارد ریال فروش رسیده است
شگویا هم خوب بود شگویا اسفند بسیار خوبی داشت و 1919 میلیارد تومان فروش داشت در بهمن 1618، دی 1260 و آذر 1407میلیارد تومان فروش داشته است
12 ماهه 17043 میلیارد تومان فروش داشته و مدت مشابه 9925 میلیارد تومان بود
متانولی ها راضی کننده نیستند حتی بوعلی هم خاص نبود ولی جم را به نظر میتوان همچنان زیر نظر گرفت و گزارش های خوبی می زند
جم گزارش اسفند ماه خود را منتشر کرد و مطابق با آن، مجموع فروش 12 ماهه شرکت مبلغ 35920 میلیارد تومان می باشد.همچنین مقایسه فروش فصلی در نماد جم نشان میدهد که این شرکت در 3 ماهه چهارم مبلغ 10268 میلیارد تومان فروش داشته است.
در بین اوره ای ها گزارش خراسان خوب نبود و انتظار بیشتر بود و بیاد منتظر پردیس بود ولی در کل اروماتیک ها و اتیلینی ها و .. شرایط بهتری نسبت به متانول و اوره ای ها داشتند
9 فروردین 1401
[/ihc-hide-content]


