[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
خبر
در هلدینگ ها ازاین …
تحلیل خبر
بتا سهم07:16:32 هر روز از غدیر و ونیکی صحبت میکنیم ولی به نظر بازار به وصندوق هم نیم نگاه جدی را دارد و انصافا سهم خوبی است و شرایط بنیادی خوبی دارد امسال 2500 و سال بعد 3200 3300 ریال سود را دارد و این یعنی شرایط سهم خوب است . شستا هم خوب مهعامله می شود و به نظر یک بازدهی کوتاه مدتی را داشته باشد و بالای 100 تثبیت شود بین این شرکت ها همچنان اولویت اول با غدیر می بنییم و بعد ونیکی و بعد شستا
9 فروردین 1401
[/ihc-hide-content]


