[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
خبر
در بین پتروشیمی ها از …
تحلیل خبر
بتا سهم06:42:24 شگویا در این گروه شرایط بدی را ندارد و بهمن خوبی را زد . شگویا در بهمن 1618، دی 1260 ، آذر 1407 و ابان 1560 میلیارد تومان فروش داشته است 11 ماهه 15124 میلیارد تومان فروش داشته و مدت مشابه 8770 میلیارد تومان بود . درایم گروه اوره ای ها هم بد نیستند و میتوانند با این برگشت اوره جذاب باشند
شخارک هم گزینه خوبی است و 3 ماهه چهارم متفاوتی داشته است شخارک دی و بهمن ماه متفاوتی را داشت و در بهمن 12350 میلیارد ریال فروش داشت و نرخ فروش ۸۴,۸۷۸,۸۰۳
ریال بوده است
در دی 13484 میلیارد ریال فروش زد و 68 هزار تن با نرخ ۷۲,۰۴۴,۰۳۴ ریالی صادر کرده است
در مهر با فروش 7923 میلیارد ریال مواحه بود و صادرات متانول نداشته در ابان هم صادرات متانول نداشته و 5498 میلیارد ریال فروش داشته است
در اذر به فروش 6397 میلیارد ریالی رسیده 75 هزار تن با نرخ ۸۴,۳۶۲,۳۶۰ ریالی صادر کرده
11 ماهه 87718 میلیارد ریال بوده و مدت مشابه 42993 میلیارد ریال بود
فارس هم به زودی به افزایش سرمایه می رود و جذاب تر می شود ولی به نظر بین فارس و پارس پارس گزینه بهتر و خاص تری است . به خصوص با دید کمی صبر پارس گزینه بسیار خوب بازار می شود
14 اسفند 1400
[/ihc-hide-content]


