[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
خبر
بازهم هلدینگ های بازار …
تحلیل خبر
بتا سهم06:42:51 از غدیر و ونیکی که نمیگوییم هر دو طی این روزهای اتی با اعلام سود خود شرایط متفاوتی را رقم میزنند و حتی برخی امروز فردا را زمان اعلام سود میدانند در وغدیر گویا 23 اسفند مجمع است و 230 تا 239 سود هایی است که شنیده می شود . در ونیکی هم اوضاع خاص است و خوب هردو سهم را باید زیر نظر گرفت . وتوسم هم انصافا عالی عمل کرده وتوسم در بهمن 1093 میلیارد ریال سود فروش سرمایه گذاری ها داشته است و تا بهمن ۴۰۵,۰۹۲میلیون ریال سود مجمع داشته است
وصنا هم سهم با قیمت خوب خود سود خوبی محقق کرده است با سرمایه جدید به ازای هر سهم 975 ریال محقق کرده است
پردیس و وسکاب و وسپه نیز گزینه های خوب گروه هستند .
7 اسفند 1400
[/ihc-hide-content]


