[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
خبر
در گروه ارز 4200 که …
تحلیل خبر
بتا سهم06:39:43 به نظر کم کم منطق اقتصادی و عقل سلیم بر جو و جوزدگی و فساد غلبه کرده و ارز 4200 حذف می شود و به شکل نقدی به خانوار پرداخت می شود به نظر بهترین اتفاق برای شرکت های این حوزه است که غبشهر و غکوروش ، سپید و سیمرغ ، دارویی ها و برخیدیگر ازاین موضوع نفع می بند .
در بین این شرکت ها گزارش سیمرغ انصافا خوب بود سیمرغ اولین ماه سال مالی با فروش 1441 میلیارد ریالی آغاز کرد و بهمن به 1283 میلیارد ریال رسید و 2 ماهه 2725 میلیارد ریال فروش داشت . باید منتظر ماه های بعد شرکت بود سیمرغ را کمی دقیق تر و بیشتر دنبال کنید فکر میکنیم فضای خوبی را در این سهم میتوان دید .
7 اسفند 1400
[/ihc-hide-content]


