[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
خبر
ارز 4200 و گروه هایی که …
تحلیل خبر
بتا سهم06:01:05دیشب خبرهای ضد و نقیضی از ارز 4200 رسید .اول گفتند ارز 4200 سرجایش هست و بعد گفته شد در لایحه بودجه سال آینده ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی نداریم و نرخ ETS (۲۳ هزار تومانی) در نظر گرفته میشود. یارانه ریالی به میزان “مابه التفاوت ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی با ETS (۱۸ هزار و ۸۰۰ تومان) ضربدر ۹ میلیارد دلار” یارانه ریالی آن را در تبصره ۱۴ لایحه بودجه قرار دادیم. این یعنی واضح و روشن اولین بار گفته شده ارز 4200 نداریم . به نظر اتفاق مهمی برای بازار خواهد بود و سهم هایی مثل غکوروش و غبشهر و یا دارویی ها و یا سپید و زکوثر و سیمرغ رشد میکنند .
زکوثر سپید سیمرغ غبشهر غکوروش 5 سهمی هستند که فکر میکنیم فضای بهتری را برای رشد داشته باشند .
4 اسفند 1400
[/ihc-hide-content]


