[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
خبر
در غبشهرو غمارگ …
تحلیل خبر
بتا سهم06:38:50 هردو سهم گزارش های 12ماهه را داده و خیال همه را راحت کردند . در غمارگ ۱۲ماهه ۱۳۳ ریال سود محقق کرده است. نه این که سهم ارزان باشد ولی قیمت جای بدی نیست و کمی دیگر اصلاح کند جذاب می شود
در غبشهر که بیشتر نگاه هابه اوست در ۱۲ماهه ۲۲۸ریال سود محقق کرده است کمی صورت های مالی 3 ماهه چهارم خطرناک است و در حالی که تا 9 ماهه 450 میلیارد تومان سود خالص داشته در 12ماهه به عدد 500 میلیارد تومانی رسیده است . به نظر کمی این گزارش ها ناامید کننده برای این دو نماد است و باید مراقب بود .
تنها نقطه امیدواری این گروه حذف ارز 4200 و حرکت جدید سهم است
1 اسفند 1400
[/ihc-hide-content]


