[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
خبر
شستا می اید ؟!
تحلیل خبر
بتا سهم06:52:00شستا سرمایه را ثبت کرد و به بازار برمیگردد به نظر همین حوالی 950 و 1000 ریال به بازار می اید و مدت ها شاید در این نقاط درجا بزند ولی در کل حتی اگر 1000 ریال هم بازشود باز سهامدارانی که او را خریده اند برنده اند از اذر تا امروز هر سهمی میخریدند احتمالا ضرر سنگینی داشتند ازهمین رو فکر میکنیم روی 100 هم فشار فروش زیاد باشد و چند روزی درجا بزند برای خرید در سهم کمی صبر کنید
25 بهمن 1400
[/ihc-hide-content]


