[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20″ ihc_mb_template=”1″ ]
خبر
در سپید این که …
تحلیل خبر
بتا سهم06:28:02یک نکته را دقت کنید هنوز گویا بحث ارز4200 و حذف ان محتمل است ولی نکته بسیار مهم در مورد این سهم گزارش های خوب ان است با دید نوسان و با توجه به افتی که داشته سپید گزینه بدی نیست ولی کمی صبر میخواهد . ببنید اگر هم قصد نوسان در یک مقطع روی سهم را دارید فقط و فقط تا قبل از ثبت افزایش سرمایه باید حرکت کرد
24 بهمن 1400
[/ihc-hide-content]


